Administrativ konsulent til sagsbehandling og med interesse for IT-understøttelse af systemerne i team Bilsyn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af et stærkt team, som sammen løser opgaver inden for synsområdet? Har du sagsbehandlingskompetencer, flair for håndtering af automatiserede sagsbehandlingssystemer og vil du være med til at understøtte og udvikle et af styrelsens centrale områder indenfor syn af køretøjer? Så er du måske vores nye kollega i team Bilsyn.

Team Bilsyn
I team Bilsyn er vi 32 kollegaer og sammen administrerer vi reglerne på synsområdet.
Vi har et stærkt fagligt fællesskab som består af akademiske- og administrative medarbejdere samt bilinspektører, hvoraf de fleste er udkørende. Du skal derfor være i stand til at samarbejde på tværs af fagligheder og se værdien heri. Vi lægger stor vægt på den kollegiale sparring i opgavevaretagelsen.
Herudover har vi ambitiøse mål for udviklingen af området, både fagligt og med fokus på kontinuerlig optimering af sagsgange og IT-understøttelse, så vi har den bedste understøttelse af vores opgaveløsning.
Opgavepaletten er bred og varierende og opgaverne består hovedsageligt i sagsbehandling både på syns- og parkeringsområdet samt understøttelse af de automatiserede processer både interne- og eksterne kørsler. Herudover er opgaverne klargøring af sager til juristerne, optimere og etablere arbejdsgange og processer, projektarbejde, administrative ad hoc-opgaver m.v.
Vi søger derfor en dygtig administrativ konsulent, som kan favne bredt og gerne med erfaring fra en offentlig myndighed.


Dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:
- har en professionsbachelor i offentlig administration eller anden tilsvarende uddannelse
- har erfaring med kontoradministration, sagsbehandling og borgerbetjening
- har kendskab til offentlig forvaltning
- værdsætter en struktureret tilgang til opgaveløsning og at deadlines overholdes
- trives i en travl hverdag med mange opgaver og sager
- værdsætter samarbejde på tværs af fagligheder
- er omstillingsparat
- er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt på dansk


Derudover ønsker vi os en kollega, som:
- tager ansvar og styring i opgaveløsningen
- har ambitioner og lyst til faglig udvikling
- ser muligheder i opgaveløsningen, selvom der ikke nødvendigvis findes en manual
- trives i samarbejde og dialog med borgere, virksomheder, kollegaer og myndigheder
- kan tænke ud af boksen og komme med ideer og input, når opgaven kræver det.
- er venlig med et glimt i øjet og brænder for god service og korrekt sagsbehandling
- sætter pris på et socialt og uformelt arbejdsmiljø


Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen, og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse snarest muligt.
Færdselsstyrelsen har hovedsæde i Ribe, hvor teamet også er hjemmehørende. I oplæringsperioden skal du forvente at du skal møde ind i Ribe. Vi har en fleksibel tilgang til hjemmearbejde, men samtidig har vi også en ugentlig fast mødedag i Ribe.


Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Michael Haarup på telefon 4187 1779, eller sende en sms, så bliver du ringet op.


Ansøgning
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter via Færdselsstyrelsens ansøgningsportal på www.fstyr.dk senest den 31. maj 2023.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 24.
Der vil blive indhentet referencer og straffeattest som led i ansættelsesforløbet.


Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Færdselsstyrelsen, Sorsigvej 35, 6760 Ribe

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169088&DepartmentId=10047&MediaId=3398&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835938

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet